Želimo dobrodošlicu novim kolegama

Što je danas vrijednost? Kako je imati i sačuvati, kako je unaprijediti i postati još bolji… Na tom tragu s veseljem Vas možemo izvijestiti da smo u naš tim dobili dvojicu novih kolega. Obojica sa iskustvom i prepoznatljivim imenom i prezimenom dodatno će znati odgovoriti tržištu.

Želimo im dobrodošlicu.

Vanja Piškulić – Rijeka

S veseljem predstavljamo novog kolegu na poslovima vanjske komercijale Vanju Piškulića. Vanja je novi kolega u prostoru PC Rijeka koji će svojim iskustvom i angažmanom zasigurno biti od koristi u prodaji, a ujedno i u podršci kupcima i industriji u razvoju novo/starih materijala koje imamo u prodaji. Iskustvo koje kolega Vanja nosi sa sobom zalog su i jamstvo napretka i za nas kao i za tržište.
Prostor djelovanja je Istra i Kvarner, kao i Gorski kotar, gdje će kolega Vanja zasigurno pokazati da poznato lice u novom dresu i za nove boje može biti velika pogodnost. U današnje vrijeme gadgeta i napredne tehnologije, gdje kupci traže rješenja i materijal odmah ili što prije, velika je prednost razvijati odnos s kupcima i industrijom uz implementaciju novih tehnologija i materijala te način pristupa poslovanju, kao i, naravno, sama rješenja. Takvu vrijednost imati u sebi, pohvala je svakom, a veseli nas da u kolegi Vanji prepoznajemo sve te vrijednosti.

Luka Škof – Sesvete

Kada spojite mladost, snagu i iskustvo, dobijete super stvar. Kada to imate u djelatniku, imate super djelatnika. Dolaskom kolege Luke Škofa u PC Sesvete, sami prodajni tim dobio je kolegu koji sve to ima i još uz to ima i onaj šarm koji je toliko potrebit u današnje vrijeme.. Kolega Luka u prodaji sustava suhe gradnje nalazi se već 10-tak godina i zasigurno je poznato ime u tom svijetu.

Svojim znanjem materije, operativnom mobilnošću kao i voljnim momentom, u prostoru  od Slavonije do Gorskog kotara, benefit je za nas kao i za tržište na kojeg smo ponosni.

Tim B+M Hrvatska  uz dvojicu novih kolega, Vanju i Luku zasigurno osnažiti i unaprijediti  segmente koji su nam bitni u poslovanju, a isti se odnose na kurentnost, rješenja kao i implementiranje novih materijala koji imaju svoje nove vrijednosti i na taj način nude benefitnost koju treba ponekad i znati kvalitetno objasniti i predstaviti tržištu.