Osobni kontakt u digitalnom dobu

Osobni kontakt u digitalnom dobu

Kada razmišljamo o osobnom kontaktu sa klijentom, često imamo na umu samo fizički susret ili  telefonski razgovor. Međutim, je li to i dalje istina? Digitalna transformacija je značajno pridonijela promjeni doživljavanja osobnog kontakta. Danas tvrtke često koriste digitalne kanale, među kojima su e-pošta, online čavrljanje, društvene mreže, online seminari i razne aplikacije za tekstualne poruke i pozive za komuniciranje sa svojim klijentima. No, što je s korisničkim iskustvom, je li jednako preko svakog kanala? Iz perspektive klijenta najvažnija je stvar da se njegov problem što brže riješi, uz što manje napora, odnosno, odmah nakon prvog kontakta.

Ovdje će tradicionalni kanali igrati veću ulogu nego digitalni kanali. Upravo zato posebnu pozornost u digitalnom korisničkom iskustvu treba obratiti na poboljšanje vremena rješavanja problema stranke, jer vremenska komponenta ima izravan utjecaj na korisničko iskustvo.

Kada sa je klijentom razgovaramo licem u lice ili preko telefona, imamo veće šanse utjecati na interakciju, a na taj je način lakše voditi razgovor u željenom smjeru. To svakako ima pozitivan učinak na zadovoljstvo klijenta. Digitalni kanali također mogu biti vrlo osobni, sve dok se držimo načela čovjek-čovjeku (human-to-human) i koristimo širi raspon komunikacijskih vještina.

Mi kao tvrtka gajimo i njegujemo upravo taj osobni kontakt, ne samo radi raspona komunikacijskih vještina, već i onog nama tako bitnog, ljudskog odnosa, punog i poslovnih sučeljavanja ali punog i emocija vezanih uz pojam human–to-human.

Jedinstvenost naše poslovne platforme upravo je na temeljima tog spominjanog pojma koji u sebi nosi sve ono što ponekad ili nikad digitalno doba ne može zasjeniti ili zamijeniti.

Zato kažemo… B+M Cro team uvijek uz Vas!